I CAN'T SEE YOU HERE

Sex stycken händelser som varit bra det här året?
1. Elias.
2. Konfa
3. Elias.
4. Jobbat på rätt bra i skolan, kunde dock ha gått bättre, men aja, är man lat så är man..
5. Min kamera
6. Elias

Fyra händelser som varit sämst det här året?
1. Hela hösten har ja vart sjuk typ..
2. Att ja fick sån jävla ångest över skolan båda i våras i nu i höst.
3. En del person är ba dumma i huvet o de finns inte så mycke att göra åt..
4. Min fattigdom

Blev året som du har tänkt dig?
Hade inga förväntningar. Mer än at de "skulle bli de bästa året ever", men så säger man ju varje år..

Vilka kläder har du använt mest?
Ingen aning..

Vilka människor har du hängt mest med i år?
Sara, carro, ananya antar ja. Och nu mera elias.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Endel nya. Eller nästan alla på konfan (♥) (nu trodde ni alla ja skulle skriva elias, men ikke!)

Vad är det vackraste du fått i år?
Elias (och min kamera, fast den fick ja ju köpa..)

Vad är det bästa du har läst?
Vampire Academy böckerna (dom ja har läst iår)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja va i Australien, jag har kysst världens bästa pojke, gjort grymaste luciatåget, konfirmerat mej osv..

Bästa köpet?
Kameran!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder o kameran, och så måste ja tyvär säga godis o fika..

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer. träna mer, pluggat mer (fast nej, då hade ja pressat ut mej totalt, o dött till slut..) osv..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hängde på slitemarknad me vännerna o fikade me släkten på kvällen

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bekvämt typ?

Årets bästa sms?
Alla från Elias är dom bästa.


bild från förra året

GOTTNYTT ÅRRRRRRRRRR! hehe


sv: varsågod! :)

2012-01-01 | 19:03:36

sv: Stort TACK :D



Bra inlägg!

2012-01-02 | 10:29:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback