THIS IS ME!




- Jag gillar kakor, kex, mackor, glass, bullar o.s.v. sssssåååååååhhhhääääääääääääääääääääääärrrrrr mycke!
- Jag har rätt starka åsikter och ändrar helst dom inte..
- Jag ville bli statsminister när ja va mindre (gick typ i 4an) endast för att ändra skolmaten
- Ville även bli glassbilschaffis för att få äta mycke glass (tills ja fick reda på att glassen drogs av på lönen..)
- Jag tycker att himmlen o molnen är helt sjukt coolt.
- Jag hade velat vart bra på något inom musik, men är värdelös på de (enligt mej)


Tack så mycket eller vad säger man ? ;)



Gillar din blogg :)

2011-08-31 | 20:55:07

söt du är!

2011-09-01 | 17:18:40

Fina bilder!



Haha, jag ville också bli statsminister när jag var mindre. För att ändra skolmaten... :)

2011-09-02 | 16:26:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback