HAVING A GOOD TIME



Vad har jag nu hållt på med i tre veckor när ja knappt har vart hemma? Jo, konfaläger. Varför? Varför inte säger jag då? Man har nånting att göra på sommarlovet, man träffar nya härliga människor o har helkul!
Första veckan sov jag nästan varje nätt i församlingshemmet, gjorde massa roliga saker hela dagarna. Efter en vecka åkte vi till Sandön, och de va helt fantastiskt där. ja kan inte änns förklara det med ord..
efter en vecka när vi kom hem började vi jobba med redovisningen till konirmationen, vilken va sjukt svårt att komma på något.. det är ju inte de lättaste att komma på något som man ska framförar typ sista gången man träffar alla..

Jag vill bara säga att det här har vart dom absoluta 3 bästa veckorna i mitt liv. Jag kommer verkligen sakna varenda en! och de jobbiga är ju då att mer än hälften bor på fastlandet.. Jag är otroligt glad över att ha fått denhär chansen, och ja har verkligen fått en ny uppsyn om livet och känner att jag har/kommer förändrats.

PUSS PÅ ALLA ER - SAKNAR ER ENORMT REDAN!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback